Bestelnummer, begint met #NL (dit vindt u op uw bestelbevestiging)
Naam, voornaam
E-mail
E-mail (ter bevestiging)
Geef hier aan welke artikelen u wilt retourneren.
Neem persoonlijk contact op met onze klantenservice om de procedure voor het terugsturen van uw artikelen te bespreken.
Artikelnummer, productbeschrijving (deze vindt u op uw bestelbevestiging)
Reden van retour Artikel anders dan verwacht Artikel niet geschikt voor bedoeld gebruik Artikel beschadigd Niet op tijd aangekomen Verkeerd artikel ontvangen Goedkopere prijs ontdekt Anders
Gewenste oplossing Retourneren en terugbetaling ontvangen Retourneren en nieuw artikel ontvangen
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Een foto van het complete artikel en enkele detailfoto's zijn voldoende. Aanvragen zonder foto's kunnen mogelijk niet in behandeling worden genomen.
Verdere details/toelichting
Gewenste oplossing Nalevering van vervangende onderdelen ontvangen Een nieuw artikel ontvangen Terugbetaling ontvangen
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Het is niet nodig om de artikelen te retourneren, omdat een directe nalevering van de betreffende onderdelen de snelste oplossing is.
Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, hebben wij foto's nodig van de ontvangen en beschadigde goederen. Controleer de volledige zending zorgvuldig en stuur ons een volledige lijst met ontbrekende/defecte delen, zodat een enkele nalevering kan volstaan. Maak de lijst op basis van de montagehandleiding (bijv.: 1 stuk B 80, 2 stuks PD 240). Houd er rekening mee dat hout van nature barsten, noesten en harsvorming kan vertonen en deze eigenschappen daarom ook bij de vervangende onderdelen voor kunnen komen. Zodra we de volledige lijst ontvangen hebben, ontvangt u een nalevering.
Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, hebben wij foto's nodig van de ontvangen en beschadigde artikelen. Een foto van het complete artikel en enkele detailfoto's zijn voldoende. Aanvragen zonder foto's kunnen mogelijk niet in behandeling genomen worden. U kunt meerdere bestanden tegelijk uploaden door alle gewenste bestanden in één keer te selecteren in uw uploadvenster en te bevestigen met Openen. U kunt tot 10 Mb in totaal uploaden.
Bestanden
Bestanden
Bestanden
Gewenste oplossing Een passende oplossing aanvragen* Retourneren en terugbetaling ontvangen
*) Na ontvangst van uw aanvraag zal onze klantenservice contact met u opnemen met een voorstel.
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Gewenste oplossing Retourneren en nieuw artikel ontvangen Retourneren en terugbetaling ontvangen
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen hebben wij foto's nodig van het verpakkingslabel, de montagehandleiding, de afleverbon en de complete levering. Aanvragen zonder foto's kunnen mogelijk niet in behandeling genomen worden.
Gewenste oplossing Prijsverschil terugbetalen
Om uw aanvraag zo snel mogelijk te kunnen behandelen, hebben we een foto van de goedkopere aanbieding nodig! Voorwaarde: De herroepingstermijn van 14 dagen mag niet overschreden zijn en het moet een identiek artikel betreffen.
Bestanden
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Artikelnummer, productbeschrijving (deze vindt u op uw bestelbevestiging)
Reden van retour Artikel anders dan verwacht Artikel niet geschikt voor bedoeld gebruik Artikel beschadigd Niet op tijd aangekomen Verkeerd artikel ontvangen Goedkopere prijs ontdekt Anders
Gewenste oplossing Retourneren en terugbetaling ontvangen Retourneren en nieuw artikel ontvangen
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Een foto van het complete artikel en enkele detailfoto's zijn voldoende. Aanvragen zonder foto's kunnen mogelijk niet in behandeling worden genomen.
Verdere details/toelichting
Gewenste oplossing Nalevering van vervangende onderdelen ontvangen Een nieuw artikel ontvangen Terugbetaling ontvangen
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Het is niet nodig om de artikelen te retourneren, omdat een directe nalevering van de betreffende onderdelen de snelste oplossing is.
Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, hebben wij foto's nodig van de ontvangen en beschadigde goederen. Controleer de volledige zending zorgvuldig en stuur ons een volledige lijst met ontbrekende/defecte delen, zodat een enkele nalevering kan volstaan. Maak de lijst op basis van de montagehandleiding (bijv.: 1 stuk B 80, 2 stuks PD 240). Houd er rekening mee dat hout van nature barsten, noesten en harsvorming kan vertonen en deze eigenschappen daarom ook bij de vervangende onderdelen voor kunnen komen. Zodra we de volledige lijst ontvangen hebben, ontvangt u een nalevering.
Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, hebben wij foto's nodig van de ontvangen en beschadigde artikelen. Een foto van het complete artikel en enkele detailfoto's zijn voldoende. Aanvragen zonder foto's kunnen mogelijk niet in behandeling genomen worden. U kunt meerdere bestanden tegelijk uploaden door alle gewenste bestanden in één keer te selecteren in uw uploadvenster en te bevestigen met Openen. U kunt tot 10 Mb in totaal uploaden.
Bestanden
Bestanden
Bestanden
Gewenste oplossing Een passende oplossing aanvragen* Retourneren en terugbetaling ontvangen
*) Na ontvangst van uw aanvraag zal onze klantenservice contact met u opnemen met een voorstel.
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Gewenste oplossing Retourneren en nieuw artikel ontvangen Retourneren en terugbetaling ontvangen
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen hebben wij foto's nodig van het verpakkingslabel, de montagehandleiding, de afleverbon en de complete levering. Aanvragen zonder foto's kunnen mogelijk niet in behandeling genomen worden.
Gewenste oplossing Prijsverschil terugbetalen
Om uw aanvraag zo snel mogelijk te kunnen behandelen, hebben we een foto van de goedkopere aanbieding nodig! Voorwaarde: De herroepingstermijn van 14 dagen mag niet overschreden zijn en het moet een identiek artikel betreffen.
Bestanden
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Artikelnummer, productbeschrijving (deze vindt u op uw bestelbevestiging)
Reden van retour Artikel anders dan verwacht Artikel niet geschikt voor bedoeld gebruik Artikel beschadigd Niet op tijd aangekomen Verkeerd artikel ontvangen Goedkopere prijs ontdekt Anders
Gewenste oplossing Retourneren en terugbetaling ontvangen Retourneren en nieuw artikel ontvangen
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Een foto van het complete artikel en enkele detailfoto's zijn voldoende. Aanvragen zonder foto's kunnen mogelijk niet in behandeling worden genomen.
Verdere details/toelichting
Gewenste oplossing Nalevering van vervangende onderdelen ontvangen Een nieuw artikel ontvangen Terugbetaling ontvangen
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Het is niet nodig om de artikelen te retourneren, omdat een directe nalevering van de betreffende onderdelen de snelste oplossing is.
Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, hebben wij foto's nodig van de ontvangen en beschadigde goederen. Controleer de volledige zending zorgvuldig en stuur ons een volledige lijst met ontbrekende/defecte delen, zodat een enkele nalevering kan volstaan. Maak de lijst op basis van de montagehandleiding (bijv.: 1 stuk B 80, 2 stuks PD 240). Houd er rekening mee dat hout van nature barsten, noesten en harsvorming kan vertonen en deze eigenschappen daarom ook bij de vervangende onderdelen voor kunnen komen. Zodra we de volledige lijst ontvangen hebben, ontvangt u een nalevering.
Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, hebben wij foto's nodig van de ontvangen en beschadigde artikelen. Een foto van het complete artikel en enkele detailfoto's zijn voldoende. Aanvragen zonder foto's kunnen mogelijk niet in behandeling genomen worden. U kunt meerdere bestanden tegelijk uploaden door alle gewenste bestanden in één keer te selecteren in uw uploadvenster en te bevestigen met Openen. U kunt tot 10 Mb in totaal uploaden.
Bestanden
Bestanden
Bestanden
Gewenste oplossing Een passende oplossing aanvragen* Retourneren en terugbetaling ontvangen
*) Na ontvangst van uw aanvraag zal onze klantenservice contact met u opnemen met een voorstel.
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Gewenste oplossing Retourneren en nieuw artikel ontvangen Retourneren en terugbetaling ontvangen
Voor de terugbetaling wordt dezelfde betaalmethode gebruikt, die u bij de oorspronkelijke bestelling gekozen heeft. Indien u een andere betaalmethode wenst, vermeld dit dan in het veld "Opmerkingen".
Opmerkingen
Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen hebben wij foto's nodig van het verpakkingslabel, de montagehandleiding, de afleverbon en de complete levering. Aanvragen zonder foto's kunnen mogelijk niet in behandeling genomen worden.
Gewenste oplossing Prijsverschil terugbetalen
Om uw aanvraag zo snel mogelijk te kunnen behandelen, hebben we een foto van de goedkopere aanbieding nodig! Voorwaarde: De herroepingstermijn van 14 dagen mag niet overschreden zijn en het moet een identiek artikel betreffen.
Bestanden
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Bericht
Formulier verzenden