Gratis bezorging vanaf € 50,-*

Bestelling

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invullen?

Onze speeltoestellen worden vanwege hun grootte niet per conventionele pakketdienst geleverd, maar per vrachtwagen met hefplatfom. Om de gewenste leveringsdatum met je af te stemmen, neemt de transporteur telefonisch contact met je op. Zo weten wij zeker dat jij a) thuis bent en b) je speeltoestel op tijd geleverd wordt.

Kan ik ook telefonisch bestellingen plaatsen?

Je kunt je bestelling alleen online via onze webshop plaatsen.

Kunnen het factuur- en bezorgadres van elkaar afwijken?

Afwijkende factuur- en bezorgadressen zijn helemaal geen probleem: je kunt tijdens het checkout-proces met slechts één klik een afwijkend factuuradres aangeven.

Waarom zijn er prijsverschillen tussen de verschillende landen/shops?

Misschien vraag je je af waarom er prijsverschillen zijn tussen onze shops in verschillende landen. Dit heeft onder andere met landspecifieke omstandigheden te maken, zoals bijvoorbeeld de berekening van de verzendkosten. Wij doen ons best om deze verschillen tot het minimale te beperken, maar we kunnen dit niet helemaal voorkomen. Voor elk land gelden de genoemde prijzen in de webshop. In sommige webshops bieden we de mogelijkheid om in een ander land te leveren. Deze informatie kun je in onze webshop in de rubriek Bestelling & Levering nalezen.

Krijg ik een bestelbevestiging?

Nadat je je shoppingtour hebt beëindigd, willen wij natuurlijk niet op ons laten wachten. Wij sturen onmiddellijk een bestelbevestiging naar het door jou opgegeven e-mail adres. Hier vind je tevens alle informatie met betrekking tot het verdere verloop van de levering. Mocht je geen bestelbevestiging ontvangen, dan vragen wij je om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: +31 (0)85 0187 632. Hier helpen ze je graag verder!

Kan ik ook bestellingen plaatsen via mijn smartphone?

Ja, je kunt met je smartphone gemakkelijk een kijkje nemen in onze webshop en natuurlijk ook bestellingen plaatsen.

Binnen welke periode kan ik een bestelling annuleren?

Als de goederen ons magazijn nog niet hebben verlaten of als je nog niet betaald hebt, dan is het geen probleem om de bestelling te annuleren. Dit betekent dus dat je jouw bestelling zonder problemen kunt annuleren zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Maak je geen zorgen als je al betaald hebt. Je krijgt in dit geval gewoon je geld terug.

Wanneer kan ik mijn besteldetails veranderen?

Zolang het door jou gewenste artikel nog in de winkelwagen ligt en de bestelling nog niet afgerond is, kun je de besteldetails zonder problemen veranderen. Zodra je bestelling afgerond is, kan er niks meer worden aangepast.

Is er een herroepingsformulier?

Binnen de eerste 14 dagen kun je zonder de reden aan te geven het contract herroepen. Verdere informatie en het formulier vindt je hier: Herroepingsrecht.