Wickey Spring Sale! Exclusieve kortingen - Sla nu je slag!

Bestelling

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invullen?

Onze speeltoestellen worden vanwege hun grootte niet per conventionele pakketdienst geleverd, maar per vrachtwagen met hefplatfom. Om de gewenste leveringsdatum met je af te stemmen, neemt de transporteur telefonisch contact met je op. Zo weten wij zeker dat jij a) thuis bent en b) je speeltoestel op tijd geleverd wordt.

Kan ik ook telefonisch bestellingen plaatsen?

Je kunt je bestelling alleen online via onze webshop plaatsen.

Kunnen het factuur- en bezorgadres van elkaar afwijken?

Verschillende factuur- en bezorgadressen zijn helemaal geen probleem: je kunt bij het afronden van je bestelling met slechts een klik een ander bezorgadres opgeven.

Waarom zijn er prijsverschillen tussen de verschillende landen/shops?

Misschien vraag je je af waarom er prijsverschillen zijn tussen onze shops in verschillende landen. Dit heeft onder andere met landspecifieke omstandigheden te maken, zoals bijvoorbeeld de berekening van de verzendkosten. Wij doen ons best om deze verschillen tot het minimale te beperken, maar we kunnen dit niet helemaal voorkomen. Voor elk land gelden de genoemde prijzen in de webshop. In sommige webshops bieden we de mogelijkheid om in een ander land te leveren. Deze informatie kun je in onze webshop in de rubriek Bestelling & Levering nalezen.

Krijg ik een bestelbevestiging?

Nadat je je shopping trip hebt beëindigd, willen wij natuurlijk niet op ons laten wachten. Wij sturen meteen een bestelbevestiging naar je e-mail adres met alle belangrijke informatie over het verdere verloop. Check ajb ook je spam-map. Mocht je geen bestelbevestiging hebben ontvangen, neem dan gewoon contact op met onze klantenservice via: +31 (0)85 0187 632. Hier helpen we je graag verder!

Kan ik ook bestellingen plaatsen via mijn smartphone?

Ja, je kunt met je smartphone gemakkelijk een kijkje nemen in onze webshop en natuurlijk ook bestellingen plaatsen.

Binnen welke periode kan ik een bestelling annuleren?

Als de goederen ons magazijn nog niet hebben verlaten of als je nog niet betaald hebt, dan is het geen probleem om de bestelling te annuleren. Dit betekent dus dat je jouw bestelling zonder problemen kunt annuleren zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Maak je geen zorgen als je al betaald hebt. Je krijgt in dit geval gewoon je geld terug.

Wanneer kan ik mijn besteldetails veranderen?

Zolang het gewenste artikel nog in de winkelwagen ligt en de bestelling niet afgerond is, kun je de besteldetails zonder problemen wijzigen. Na het afronden van de bestelling zijn wijzigingen helaas niet meer mogelijk. Als je vragen hebt of hulp nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier met als betreft " Status/Bezorging van de bestelling - Andere vraag".

Is er een herroepingsformulier?

Binnen de eerste 14 dagen kun je zonder de reden aan te geven het contract herroepen. Verdere informatie en het formulier vindt je hier: Herroepingsrecht.