• Gratis verzending vanaf €50,-²
  • Meer dan 1 miljoen tevreden klanten
  • Geïmpregneerd hout
  • 10 jaar garantie¹

Retouren

minus-circle plus-circle Hoe stuur ik mijn artikelen terug?

Als het gaat om artikelen die per bezorgdienst zijn geleverd, zullen wij in overleg met jou en de transporteur een afhaaldatum afstemmen en de volledige kosten van de retourzending voor onze rekening nemen.

Wil je echter een kleiner artikel terugsturen, dan vragen wij je vriendelijk om dit zelf via een door jou gekozen pakketdienst naar ons terug te sturen.

Tip: Kies altijd dezelfde pakketdienst die ook voor de levering van je artikel verantwoordelijk was. Dit is meestal de goedkoopste optie.

Voor een snelle en soepele afhandeling van het retourproces raden we je aan om ons retourformulier te gebruiken. Dit is echter niet verplicht.

minus-circle plus-circle Hoelang kan ik met een klacht bij jullie terecht?

Er is geen minimale termijn voor het melden van klachten. Op onze houten onderdelen bieden we een garantie van 10 jaar en op alle andere onderdelen geldt een garantie van 2 jaar. Los daarvan gelden de wettelijke voorschriften. Verdere informatie vind je in de instructies over herroepingsrecht.

minus-circle plus-circle Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is of als er iets ontbreekt?

Ondanks onze betrouwbare partners, kunnen we onvolkomenheden bij de levering helaas niet altijd voorkomen. Laat direct zichtbare beschadigingen op de vrachtbrief van de transporteur noteren. Wij vragen je de levering toch in ontvangst te nemen en aan de hand van de montagehandleiding te controleren of deze compleet en intact is. Maak bovendien foto’s van eventuele schade.

Neem vervolgens contact met ons op via ons contactformulier en stuur ons een volledige lijst van de beschadigde of ontbrekende onderdelen inclusief de foto's. Zorg ervoor dat de lijst compleet is, zodat we lange wachttijden kunnen voorkomen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op met een passende oplossing.

minus-circle plus-circle Op welke manier kan ik een artikel omruilen?

Ook het omruilen van artikelen verloopt via ons retourformulier. Vul je e-mailadres en bestelnummer in en volg de instructies op. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om het verdere proces te bespreken.

minus-circle plus-circle Hoe krijg ik mijn geld terug?

De terugbetaling is afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode. Heb je het bedrag van de bestelling zelf overgemaakt? Stuur ons dan je bankgegevens, zodat we het bedrag terug kunnen storten. Heb je per PayPal of per creditcard betaald? Dan hebben we jouw betaalgegevens al en zijn er geen verdere gegevens nodig om de terugbetaling door te voeren. Houd er wel rekening mee dat de terugbetaling tot 14 dagen kan duren.

minus-circle plus-circle Ontvang ik een retourbevestiging?

Zodra wij jouw retour ontvangen hebben, sturen wij jou natuurlijk een e-mail met de bevestiging.

minus-circle plus-circle Kan ik voor de retourzending van een Wickey speeltoestel zelf een transportdienst uitzoeken?

Helaas is het, om logistieke redenen, niet mogelijk om zelf een transportdienst te kiezen. Bovendien hebben wij niet de mogelijkheid om informatie door te geven aan de transportdienst, aangezien deze bij de uitvoering vaak samenwerkt met onderaannemers.

minus-circle plus-circle Mag ik de ontvangst van een Wickey speeltoestel weigeren bij hevige beschadigding?

Ondanks onze betrouwbare partners, kunnen we leverschade helaas niet altijd voorkomen. Laat direct zichtbare beschadigingen op de vrachtbrief van de transporteur noteren. Wij vragen je de levering toch in ontvangst te nemen en te controleren of deze verder compleet en onbeschadigd is. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor vervangend materiaal.

Laden...

Vergelijk artikelen

chevron-right