Wickey Spring Sale! Exclusieve kortingen - Sla nu je slag!

Retouren

Kan ik voor de retourzending van een Wickey speeltoestel zelf een transportdienst uitzoeken?

Helaas kunt u omwille van logistieke redenen de transportdienst niet zelf uitzoeken. Bovendien hebben wij niet de mogelijkheid om informatie door te geven aan de transportdienst, aangezien deze bij de uitvoering vaak samenwerkt met onderaannemers.

Hoe stuur ik mijn artikelen terug?

Indien het bij de te retourneren artikelen om artikelen die per bezorgdienst geleverd zijn gaat, zullen wij samen met jouw een afhaaldatum met de transporteur vastleggen en de volledige kosten van de retourzending voor onze rekening nemen.

Wil je echter een kleiner artikel terugsturen, dan vragen wij je vriendelijk om dit zelf via een door jouw uitgezochte pakketdienst naar ons terug te sturen.

Tip: Kies altijd dezelfde pakketdienst die ook voor de levering van je artikel verantwoordelijk was. Dit is meestal de goedkoopste optie.

Ontvang ik een retourbevestiging?

Zodra wij jouw retour ontvangen hebben, sturen wij jou natuurlijk een e-mail met de bevestiging.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

De terugbetaling is afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode. Heb je het bedrag van de bestelling zelf overgemaakt? Stuur ons dan je bankgegevens, zodat we het bedrag terug kunnen storten. Heb je per PayPal of per creditcard betaald? In dit geval hebben we jouw betaalgegevens al en hebben we geen verdere gegevens nodig om de terugbetaling door te voeren. Let er wel op dat de terugbetaling tot 14 dagen in beslag kan nemen.

Hoelang kan ik met een klacht bij jullie terecht?

Er bestaat geen minimale termijn waarop je klachten bij ons kenbaar dient te maken. Op onze houten onderdelen zit een garantie van 10 jaar en op alle andere onderdelen een garantie van 2 jaar. Los daarvan gelden de wettelijke voorschriften. Verdere informatie vind je in de instructies over herroepingsrecht.

Wat moet ik doen als een artikel beschadigd is of als er iets ontbreekt?

Ondanks onze betrouwbare partners, kunnen we onvolkomenheden bij de levering helaas niet altijd voorkomen. Laat direct zichtbare beschadigingen op de vrachtbrief van de transporteur noteren. Wij vragen je de levering toch in ontvangst te nemen en aan de hand van de montagehandleiding te controleren of deze compleet en intact is en eventuele schade op foto's vast te leggen.

Neem dan contact met ons op via ons contactformulier en stuur ons een volledige lijst van de betreffende onderdelen inclusief de foto's. Zorg ervoor dat de lijst compleet is, zo kunnen we een lange wachttijd voorkomen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op met een passende oplossing.

Mag ik de ontvangst van een Wickey speeltoestel weigeren bij hevige beschadigding?

Ondanks onze betrouwbare partners, kunnen we leverschade helaas niet altijd voorkomen. Laat direct zichtbare beschadigingen op de vrachtbrief van de transporteur noteren. Wij vragen je de levering toch in ontvangst te nemen en te controleren of deze compleet en onbeschadigd is. Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Wij zorgen zo snel mogelijk voor vervangend materiaal.

Op welke manier kan ik een artikel omruilen?

Om een artikel om te ruimen neemt u contact op met onze klantenservice. Dit kan via het contactformulier, telefonisch of per mail. Maakt u gebruik van het contactformulier of als u ons een e-mail stuur verzoeken wij uw e-mailadres en bestelnummer te vermelden. Onze klantenservice zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om het verdere proces te bespreken.