Verzending en levering
Aangezien wij door bijna heel Europa leveren, werken wij samen met een groot aantal transportbedrijven. Bij kleinere pakketjes werken we met verschillende pakketdiensten samen.
Safety first - is ons motto bij de verpakking! Je ontvangt onze spullen veilig en stevig verpakt in een pakket of op een pallet met beschermfolie. Ook grotere pakketten zoals speeltoestellen of schommels levert het transportbedrijf veilig tot bij jouw op de stoep.
Ondanks onze betrouwbare partners, kunnen we leverschade helaas niet altijd voorkomen. Laat direct zichtbare beschadigingen op de vrachtbrief van de transporteur noteren. Wij vragen je de levering toch in ontvangst te nemen en te controleren of deze compleet en onbeschadigd is. Mocht iets niet naar wens zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier met als betreft "Service en garantie - Garantie". Wij zorgen zo snel mogelijk voor vervanging.
In principe geldt: één bestelling, één levering! Tenzij u natuurlijk zoveel geshopt heeft dat het simpelweg niet in één pakket past. Ook worden, afhankelijk van de situatie en het volume, onze kinderbedden en Tiny speeltoestellen in verschillende pakketten verzonden.
Helaas is dit om organisatorische redenen niet mogelijk. Levering is gratis tot aan de trottoirrand - en daarna mag jij het overnemen.
Mocht je de bezorgafspraak op korte termijn willen verplaatsen, volstaat een telefoontje naar +31 (0)85 0187 632. Er kunnen echter magazijn- en aanvullende kosten aan verbonden zijn bij de transporteur, die onder voorbehoud en afhankelijk van de situatie voor jouw rekening zijn. Neem voor nadere informatie telefonisch contact op met onze klantenservice.
Wij verzoeken je deze situatie te vermijden, om de daarmee gepaard gaande extra werkzaamheden en eventuele meerkosten voor alle betrokken partijen zo laag mogelijk te houden. Lukt het echt niet om bij de afspraak aanwezig te zijn, dan zullen wij in actie komen. In dit geval neemt het transportbedrijf met ons contact op en zullen wij weer met jou contact opnemen om een nieuwe afleverdatum in te plannen.
Uiteraard nemen wij de bezorgkosten van het transportbedrijf graag voor onze rekening, als het de eerste bezorging betreft. Indien echter een tweede levering nodig is, zullen wij met de transporteur overleggen in hoeverre er extra kosten ontstaan. Deze kunnen afhankelijk van de situatie voor jouw rekening zijn.
Alhoewel wij onze klanten graag allemaal persoonlijk zouden willen begroeten, is het omwille van organisatorische redenen helaas niet mogelijk om je bestelling ter plaatse af te halen.
Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt je bestelling uiteraard wel laten leveren op het adres van een persoon die deze graag voor je wil aannemen.
Dit is omwille van organisatorische redenen helaas niet mogelijk, maar desalniettemin proberen we om de bestelling zo snel mogelijk bij je thuis af te leveren.
Je hebt de mogelijkheid om de datum van de levering samen met de transporteur in te plannen. De uiteindelijke leverdatum moet wel uiterlijk drie dagen na contactopname van de transporteur zijn. Anders kunnen er magazijn- en aanvullende kosten aan verbonden zijn, die onder voorbehoud en afhankelijk van de situatie voor jouw rekening zijn.
Natuurlijk - wij leveren onze speeltoestellen in verschillende Europese landen. Houd er echter rekening mee dat levering in het land waarin je woont of eiland waarop je woont alleen mogelijk is wanneer je een bestelling plaatst via de desbetreffende, plaatselijke Wickey webshop. Indien je land in de lijst van onze winkels te vinden is, dan is er niets dat de levering nog in de weg staat. Meer informatie over de bezorggebieden van de plaatselijke webshop vind je onder: Bestelling & Levering.
Een klein nadeel heeft een non-stop-vakantiegevoel helaas toch: ja, hiervoor gelden er toeslagen. Bekijk de toeslagen voor jouw land/eiland op onze website.
We houden je voortdurend op de hoogte van de status van je bestelling, daarom sturen we je gedurende het gehele bestel- en leverproces notificaties. Daarmee krijg je na ontvangst van de betaling, zodra je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending en als je bestelling ons magazijn verlaat een e-mail met meer informatie.
Gaat het bij je bestelling om levering met een transportbedrijf, dan neemt de transporteur contact met je op om een afleverdatum met je af te spreken.
In het geval van verzending met een pakketdienst, ontvang je na verzending van de bestelling een Track&Trace-link van de pakketdienst, waarmee je op elk moment de status van je pakket kunt zien.
Je kunt de verwachte levertijd van een artikel op de betreffende productpagina vinden. De daar aangegeven levertijd begint altijd na ontvangst van je betaling.
Als je meerdere artikelen met verschillende levertijden bestelt, dan kun je je het beste op de langst aangegeven levertijd oriënteren. Houdt er bovendien rekening mee dat je levering uit meerdere pakketten kan bestaan.